Team Bride
De Merodelei 41
2300 Turnhout
België
E-mailadres: info@teambride.be
BTW nummer: BE0791734586
IBAN: BE54 0019 3856 4497
Naam zaakvoerder: Christiana Hoeks
Let op! Er gelden andere voorwaarden voor verkoop in de winkel dan verkoop via de webshop.
Een overeenkomst komt geldig tot stand bij het plaatsen van de bestelling in de winkel en de betaling af te ronden.
Het plaatsen van een bestelling geldt als uitdrukkelijke aanvaarding van onze algemene verkoopsvoorwaarden die steeds beschikbaar zijn via de website.
Alle vermelde prijzen zijn steeds in euro, inclusief BTW en alle andere verplicht door de klant te dragen taksen. Indien vervoers-, reservatie- of administratieve kosten worden aangerekend, wordt dit apart vermeld. Verzending is steeds op kost van de klant.
Indien aanpassingen aan de artikels moeten worden aangebracht nadat deze zijn besteld door de klant, worden deze aanpassingen afzonderlijk door Team Bride in rekening gebracht bovenop de verkoopprijs van de verkochte goederen.
Als de klant een bestelling plaatst, is deze uiterlijk tot het einde van de dag van bestelling herroepbaar. Nadien is de klant in geval van annulering van de aankoop altijd het volledige bedrag van het product aan Team Bride verschuldigd. Men kan alleen van de koopovereenkomst afzien als Team Bride daarmee akkoord gaat. Er zal nooit een terugbetaling plaatsvinden. Het is, mits akkoord van Team Bride, wel mogelijk te wisselen tegen een ander artikel of een tegoedbon van onze winkel te verkrijgen ter waarde van het oorspronkelijke aankoopbedrag.
Teruggebrachte goederen mogen gepast zijn, maar mogen niet gebruikt zijn. Het originele etiket dient bevestigd te blijven aan het artikel.
Sale-artikelen kunnen NIET teruggenomen worden. Alsook artikelen waar retouches aan gebeurd zijn worden NIET teruggenomen.
Wij aanvaarden betaalmodules cash, Payconiq en betaalautomaat. Bij bestelling per mail (enkel na een pasbeurt ter plaatste) kan er overgeschreven worden.
Wanneer de betaling niet afgerond is, is er geen bestelling.
Op het moment van aankoop betaalt de klant 100% van de totale verkoopprijs van de goederen. Eventuele retouches worden betaald wanneer de goederen worden afgespeld, tenzij anders overeengekomen.
Team Bride levert de afgesproken zaken goed en deugdelijk. De afgesproken werkzaamheden voert Team Bride goed en deugdelijk uit.
Afwijkingen aan het geleverde van de kleur, structuur en dergelijke vormen alleen een reden tot klagen als deze afwijkingen uit technisch oogpunt onaanvaardbaar zijn volgens geldende en gebruikelijke normen of handelsgebruik.
Indien de klant aanpassingen wenst aan de geleverde producten, kunnen deze aanpassingen worden uitgevoerd door Team Bride. De klant aanvaardt hierbij uitdrukkelijk de volledige verantwoordelijkheid voor het resultaat van deze aanpassingen, met uitzondering van opzet en/of grove fout. De kosten van deze aanpassingen zijn voor rekening van de klant. Team Bride aanvaardt geen enkele verantwoordelijkheid voor wijzigingen aan de geleverde producten met uitzondering van opzet en / of grove fouten.
Team Bride is nooit verplicht aanpassingen te doen en kan steeds afzien van eventuele gevraagde aanpassingen.
Alle artikels worden opgehaald in de winkel.
Verzendingen gebeuren op kost en op risico van de klant. Verzending loopt via Bpost.
Indien artikels verzonden worden of opgehaald zonder passen, is het belangrijk om de artikelen meteen na ontvangst nog eens te passen. Mocht er toch nog iets niet in orde zijn, vragen we om binnen 5 dagen na afhaling contact met ons op te nemen. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om terug te komen naar de winkel of de artikels op eigen kost terug te sturen.
Team Bride is nooit verantwoordelijk voor aanpassingen aan onze artikels die niet door Team Bride zijn gebeurd. De kost hiervoor kan Team Bride in geen geval terugbetalen.
In geval van een geschil zijn de rechtbanken of vrederechter territoriaal bevoegd op de plaats waar de verplichtingen (waarop het geschil zich voordoet, of een van hen) zijn ontstaan of worden uitgevoerd. Belgisch recht is van toepassing op deze overeenkomst.
20.
Indien de koper de goederen niet ophaalt op de datum die hem is meegedeeld, behouden wij ons het recht voor de overeenkomst als beëindigd te beschouwen na het verstrijken van een periode van 100 dagen, zonder voorafgaande ingebrekestelling. De opslag van de goederen in afwachting van levering of inzameling is voor rekening en risico van de koper.
Als we de overeenkomst niet kunnen uitvoeren als gevolg van overmacht, staking, lock-out en dergelijke, behouden we ons het recht voor om de overeenkomst te beëindigen zonder dat hiervoor een vergoeding is vereist.
Wij behouden ons ook het recht voor om de overeenkomst van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling te beëindigen in geval van faillissement of kennelijke insolventie van de klant.
Klachten moeten binnen 5 werkdagen na ontvangst, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Team Bride, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
Indien je een klacht hebt, kan je ons contacteren via info@teambride.be we proberen de klacht zo snel mogelijk te behandelen.
Team Bride behandelt alle bestellingen en bijbehorende persoonlijke gegevens van uw klanten in overeenstemming met de bepalingen van de AVG (algemene verordening gegevensbescherming)
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument
Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld.
Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.
Wij leveren enkel in België en Nederland. Als je een leveringsadres in een ander land opgeeft, kunnen we je bestelling weigeren.
Als een aanbod slechts een bepaalde geldigheidsduur heeft of onderworpen is aan bepaalde voorwaarden, wordt dit duidelijk vermeld in ons aanbod.
Er wordt steeds zo volledig en nauwkeurig mogelijk beschreven wat we verkopen en hoe het bestelproces zal verlopen.
Wanneer we gebruik maken van afbeeldingen, zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden goederen en/of diensten. Vergissen is echter menselijk en als we ons overduidelijk vergist hebben, zijn we niet verplicht om je alsnog te leveren.
Een overeenkomst komt geldig tot stand bij het plaatsen van de bestelling en de betaling af te ronden, dan wel door het versturen van een mail die een bestelling inhoudt.
Het plaatsen van een bestelling op de website geldt als uitdrukkelijke aanvaarding van onze algemene verkoopsvoorwaarden die steeds beschikbaar zijn via de website.
Alle vermelde prijzen zijn steeds inclusief BTW en alle andere verplicht door de klant te dragen taksen. Indien vervoers-, reservatie- of administratieve kosten worden aangerekend, wordt dit apart vermeld.
Onze prijzen worden binnen de looptijd van de aanbieding niet verhoogd, tenzij wettelijke maatregelen dit noodzakelijk maken, de fabrikant de tussentijdse prijsverhogingen doorvoert of als gevolg van veranderingen in BTW tarieven.
De consument heeft de mogelijkheid om de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 kalenderdagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
Het retourneren van de bestelling is op kosten van de consument. Hiervoor moet de klant binnen de 10 kalenderdagen een mail sturen naar info@teambride.be
Binnen 14 kalenderdagen nadat we uw bestelling teruggekregen hebben, betalen we u de volledige aankoopprijs terug naar hetzelfde rekeningnummer waarmee u betaald hebt tijdens het plaatsen van uw bestelling.
Team Bride mag wachten met de terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen. Indien de retour niet aan de retourvoorwaarden voldoet, moeten wij het aankoopbedrag niet terugstorten.
Teruggestuurde goederen mogen gepast zijn, maar mogen niet gebruikt zijn. Het originele etiket dient bevestigd te blijven aan het artikel.
Sale-artikelen kunnen NIET geretourneerd worden.
Wij kunnen enkel betaling via de betaalmodules op onze website aanvaarden.
Om een veilige online betaling en de veiligheid van je persoonsgegevens te waarborgen, worden de transactiegegevens versleuteld .
Wanneer de betaling niet afgerond is zal de bestelling ook niet behandeld worden.
Krachtens de wet van 21 september 2004 betreffende de bescherming van de consumenten bij verkoop van consumptiegoederen heeft de consument wettelijke rechten.
Elk artikel is onderworpen aan de wettelijke garantie vanaf de datum van aankoop door (desgevallend levering aan) de eerste eigenaar.
Elke commerciële garantie laat deze rechten onverminderd.
Indien een product beschadigd of defect is verzonden zullen wij de retourkosten voor onze rekening nemen.
Artikelen die niet worden teruggenomen:
• gebruikte, bevuilde, beschadigde of onvolledige artikelen;
• artikelen waarvan het etiket is verwijderd;
• artikelen die geuren bevatten van parfums of andere.
Alle goederen worden geleverd aan het adres wat u hebt opgegeven bij het plaatsen van de bestelling. Team Bride is niet verantwoordelijk voor fouten die door de klant zijn gemaakt tijdens het ingeven van het leveringsadres.
Als een artikel niet op voorraad is, wordt de klant via e-mail geïnformeerd over een latere leveringsdatum. Indien de klant hier niet mee akkoord is, kan hij de bestelling annuleren. Het geannuleerde product wordt terugbetaald door Team Bride.
Verzendingen gebeuren, behoudens uitzonderingen, binnen 1-2 werkdagen via Bpost. Enige vertraging in de uitvoering geeft in voorkomend geval geen recht op schadevergoeding.
Bij het plaatsen van je bestelling dien je jouw eigen adres grondig na te kijken. Fouten in het opgegeven adres zijn immers voor rekening van jou als klant. Wanneer een bestelling bij ons terugkomt wegens het door jou als klant opgeven van een fout of onvolledig adres, wordt hiervoor automatisch een vergoeding aangerekend om het pakketje opnieuw op te sturen naar jouw juiste adres.
Zowel bij de terugbetaling als wanneer het pakket opnieuw verstuurd dient te worden.
Ook bij niet afhaling van jouw pakket op het postkantoor, dient door jou als klant een vergoeding betaald te worden voor het opnieuw versturen of annuleren van jouw pakket.
Onze verzendingen gebeuren steeds op ons risico. Je hoeft je dus geen zorgen te maken om goederen die verloren gaan in de post. Als je ons echter goederen terugzendt binnen de 14 dagen na aankoop omdat je ze liever niet wil houden, ben jij verantwoordelijk voor het transport.
Indien de door ons geleverde goederen tijdens het transport werden beschadigd, niet overeenstemmen met de artikelen die op de leveringsbon vermeld staan of niet overeenkomen met de artikelen die je had besteld, moet je dit zo snel mogelijk en zeker binnen de 3 dagen melden en de artikelen naar ons terug sturen binnen de 10 kalenderdagen na ontvangst.
We kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor enige gevolgschade wegens laattijdige levering of niet-levering door de transporteur die de onderneming heeft aangesteld. Onze aansprakelijkheid blijft in dergelijke gevallen beperkt tot de waarde van de artikelen waarvan wordt aangetoond dat ze niet door de klant werden ontvangen.
Klachten moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
Indien je een klacht hebt, kan je ons contacteren via info@teambride.be. We proberen de klacht zo snel mogelijk te behandelen.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken we technologieën zoals cookies om apparaatinformatie op te slaan en/of te openen. Door toestemming te geven voor deze technologieën kunnen we gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als u geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit negatieve gevolgen hebben voor bepaalde functies en kenmerken.